Klantervaring: Manuele Therapie J.C. Kropman

In tijden van Corona

De heer Kropman is werkzaam als manueel therapeut in zijn eigen zaak in Ede. De eerste coronaperiode heeft de praktijk, zoals je je kan voorstellen bij manuele therapie, flink geraakt. Toen het virus opkwam is de praktijk een tijdje zo goed als gesloten geweest voor de veiligheid van cliënten en de heer Kropman zelf.

Besparing realiseren

Ingegeven door deze periode zonder omzet is de heer Kropman gestart met het proberen te realiseren van kostenbesparingen.

Al snel kwam daarbij zijn vaste telefonie abonnement bij een van de grote spelers in de markt op het vizier. De vaste telefoon werd eigenlijk voornamelijk gebruikt om op gebeld te worden. Zelf bellen en terugbellen gebeurde altijd met een mobiel toestel en abonnement. Voor de vaste telefonie betaalde de heer Kropman een schrikbarend bedrag van € 35,- per maand. Een gemakkelijk target om een snelle kostenbesparing op te kunnen behalen.

“Ik heb nagedacht over een mobiel met 2 simkaarten, maar uiteindelijk vond ik dat toch niet handig.”

Kort daarna werd de heer Kropman benaderd door onze accountmanager Anass, die hem een VoIP abonnement adviseerde. Sinds April 2020 werd er VoIP van VoIPweb gebruikt in de praktijk. De heer Kropman is zo tevreden dat hij zijn vrouw ook heeft bewogen een VoIP abonnement af te nemen bij VoIpweb.

Omdat het telefoonnummer van de praktijk zo bekend was bij zijn huidige cliënten was het erg van belang dat hij dat kon behouden. Natuurlijk is dit één van de basismogelijkheden bij VoIPweb, en is het nummer ‘geporteerd’ naar VoIP. De heer Kropman gebruikt exclusief de Qaller-app en heeft zichzelf van de vaste telefoon ontdaan. Besparing gerealiseerd.

Flexibel aanpassen

Het speerpunt voor de heer Kropman en zijn praktijk is wel het gemak bij het aanpassen van instellingen.

“Ik kon toen ik op vakantie ging gewoon van afstand mijn voicemail en openingstijden aanpassen. Voorheen moest ik daarvoor speciaal naar de praktijk.”

Na de vakantie sprong de telefoon ook automatisch weer naar de normale instellingen. Veranderingen aanbrengen gebeurt voornamelijk via het handige web portal waarin alles eenvoudig zelf in te stellen is. Een tip van de heer Kropman: gebruik de handige tutorials die aangeboden worden.