onze ZZP-oplossingen Meer informatie

Voor elke ZZP’er een toegespitste oplossing

Geen ZZP’er is gelijk en tóch hebben ze grote overeenkomsten! Daarom heeft VoIPweb al per type zelfstandige haar huiswerk gedaan. Welke situatie past het best bij jouw onderneming?

De ZZP’er

VOIPweb kent de ZZP´er als geen ander, en weet dat elk type ZZP’er verschillende behoefte heeft. Een schilder is anders dan een tekenaar en een stukadoor anders dan een taxi-chauffeur.

De dienstverlening van VOIPweb sluit hierbij aan en biedt een flink pakket aan inbegrepen functionaliteit. Wil je nog andere zaken toevoegen? Geen probleem, dit kun je in veel gevallen zelf in de portal, zodat je de functionaliteit selecteert waar jij behoefte aan hebt.

Met name als ZZP’er kun je het je niet veroorloven om potentiële klanten niet te bedienen. Je telefonie kan bij uitstek helpen om klanten over de streep te trekken. Er zijn verschillende functionaliteiten beschikbaar om te zorgen dat de klant zich begrepen en gewaardeerd voelt. Ook als je even niet in staat bent om de telefoon op te nemen!

“Ik kan nu al bellen, dus waarom heb ik dit nodig?”

Er zijn momenten dat een telefoontje even niet uitkomt. Misschien sta je als schilder of stukadoor net op de ladder. Misschien zit je in een verkoop-gesprek met een klant en heb je even geen handen vrij om te bellen of om vrijuit te spreken.

De functionaliteit van telefonie van VoIPweb helpt je hierin! Je bepaalt je eigen openingstijden, zet de voicemail aan met 1 druk op de knop en zorgt ervoor dat de juiste boodschap afgespeeld wordt voor de klant.

Zo wordt het niet alleen bellen met de klant, maar communiceren met je klant. Laat weten via de voicemail dat je ze terugbelt, óf vraag de klant zelf even terug te bellen. Het is maar net wat jij wil vertellen aan de beller.

Welk pakket is voor jou gemaakt?

Wij hebben voor het gemak pakketten samengesteld die je helpen bij het maken van de juiste keuze. Kies hieronder het pakket dat op jou van toepassing is.

Functionaliteiten

Bellen

Bellen zoals jij wil. Veel onderweg? Bel met je eigen mobiele telefoon, máár je klant ziet het vaste nummer in haar scherm. Zit je veel achter een bureau dan is een vast toestel op je bureau wel zo makkelijk. Ben je toch even weg, dan schakel je simpel je belplan om naar je mobiel.

Openingstijden

Één keertje instellen en de rest gaat automatisch. Bellen klanten je ná 18u of misschien in je lunchpauze? Dit kun je aan ze vertellen door de voicemail in te stellen. Je kunt zelfs kiezen of er ingesproken kan worden of niet en áls er iets ingesproken wordt hoe dat bij je afgeleverd wordt. Deze berichten kunnen ook in je mailbox afgeleverd worden.

Deskphone

Niets lekkerder dan gewoon ‘ouderwets’ een hoorn van de haak pakken. Maar dan wel met een snelle, veilige verbinding over internet. De deskphone biedt je de makkelijkheid van instellen op je bureau. Wil je de voicemail aanzetten, dan kan dat op je deskphone. Wil je omleiden naar je mobiel of wil je doorschakelen naar een ander nummer? Regel het op je deskphone.

Adresboek

Overal je adresboek bij je! Alle nummers worden gedeeld met de deskphone én met je mobiele app. Altijd het juiste nummer bij de hand dus!

Wachtmuziek

Laat muziek of een ingesproken boodschap horen tijdens het wachten.Stel het in zoals je zelf wil, inclusief de mogelijkheid om een wachtrij aan te maken. Bellers worden netjes achter gezet en op die volgorde komen je telefoontjes binnen.