Overzicht en controle

Met real-time oproepbeheer kunnen bedrijven het oproepvolume bewaken en volgen, drukke periodes identificeren en de oproeproutering en personeelsbezetting aanpassen om ervoor te zorgen dat oproepen snel en efficiënt worden beantwoord. Dit kan leiden tot meer klanttevredenheid en -loyaliteit, evenals tot betere verkopen en inkomsten.

Bovendien stelt real-time oproepbeheer bedrijven in staat technische problemen snel te identificeren en op te lossen, waardoor wordt voorkomen dat ze grotere problemen worden.

Bereikbaarheid

Telefonisch bereikbaar zijn, zowel op kantoor als onderweg, is cruciaal voor bedrijven. Zo mis je nooit het telefoontje wat net tot een deal kan leiden, of zitten je klant nooit te lang met een een probleem. Dit kan leiden tot meer klanttevredenheid en -loyaliteit, evenals tot betere verkopen en inkomsten.

Met onze VoIP-diensten kan je een telefoonnummer hebben dat gemakkelijk kan worden doorgestuurd naar elk apparaat, waardoor je gemakkelijk in contact kunt blijven met jouw klanten, waar je ook bent.

Statistieken, overal beschikbaar

Een VoIP-wallboard voor oproepen is een waardevol hulpmiddel voor bedrijven omdat het real-time gegevens over gespreksactiviteit biedt. Hiermee kan je het belvolume en prestaties van agenten volgen.

Daarnaast kan het handig zijn om gesprekstrends kunnen identificeren en de klantenservice kunnen verbeteren. Het maakt ook monitoring op afstand mogelijk, wat handig is voor bedrijven met externe werknemers of meerdere locaties. 

Wil je ook besparen?

Neem nu contact op

Benieuwd naar de diensten van VoIPweb.nl? Wij denken graag met je mee naar een gepast oplossing voor jouw situatie. Neem nu contact met ons op via 085-0186940.

Contact opnemen